Bijna thuis

12 mei 2009 - Cheb, Tsjechië

Cheb, Tjechië, 12 mei 2009

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik  iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties. We hebben mijn verjaardag niet echt gevierd maar de avond ervoor wel een Oehoe erg goed horen roepen, al een feestje op zich natuurlijk.
Ook iedereen die in de loop der tijd een reactie heeft gegeven op foto of bericht wordt bedankt. We hebben niet echt gereageerd op de reacties maar vinden het natuurlijk altijd leuk om te horen dat jullie thuis met ons mee lezen en leven.
We zijn ondertussen flink opgeschoten en ruiken de hollandse koffie al bijna. Nu in Tjechië, morgen Duitsland in en op huis aan.
Na ons vertrek vanuit Griekenland hebben we natuurlijk weer heel wat beleefd, gezien en meegemaakt, maar daar ga ik nu niet veder op in.
Misschien later nog een bericht hierover en anders krijgen de geinterreseerden vast het een en ander te horen na onze thuiskomst.

Er staan we lweer wat nieuwe foto´s op dus daar zullen jullie het eerst mee moeten doen.

Tot snel, Simon

1. Jouke:
    12 mei 2009
    Mannen! Zo'n biertje bevalt mij wel! We doen er snel weer in het Ooh zo mooie Ass'n. Succes met de laatste meters & zie jullie in ieder geval met de TT!?
  2. Lin:
    12 mei 2009
    Woow wat gaat het nu snel zeg.. Fiets weer gemaakt dus?!
    Wel zin jullie weer te zien hoor!! Nou zet hem nog even op en tot snel dan

Dikke kus
  3. Livia:
    hallo leo en simon,
    ik heb al die tijd genoten van de foto s (met bijschrift!) en jullie verhalen.
    en de kaart natuurlijk, die aangeeft waar jullie zitten.
    duitsland is ook heel mooi!
    en veel lekkers.

succes nog even!
  4. Annelies:
    13 mei 2009
    Wat snel!!!! Zijn jullie er al bijna weer.. (weekje of 3?) Succes nog de laatste meters en dan tot binnenkort!
  5. Marije:
    13 mei 2009
    Succes met de laatste km & tot over een dikke week!

LIEFS
  6. faber: