Even snel dan.

7 augustus 2008 - Luxemburg, Luxemburg

Hallo allemaal, zal even heel snel wat neerzetten want ik zit al  een aardige tijd in dit rot intenetcafe in Luxemburg.
We zijn nu dik twee week op pad en het gaat aardig goed. We zijn eerst in 5 dagen naar Maastricht gereden en hebben daar een rustdag gehad. Toen door Belgie in waar we meteen aan de bak konden omdat direct na de grens met Nederland het klimmen begint. Met een volbepakte fiets valt dit nog niet mee, het lijkt alsof iemand een karretje met aanlopende remmen achter de fiets heeft gehangen zodra je ook maar even heuvelop moet.
We hebben ondertussen bijna heel de ardennen gezien; Spa, Bastogne, Boullion en nog wat andere kleine plaatsjes. Erg mooie omgeving hier, nog niet heel veel leuke vogels.
Meeste dagen lekker weer tot nu toe maar wel geregeld een bui in de avond.
Fred en justin vertrekken over een paar dagen vanuit Metz weer naar nederland dus daarna wat minder bier, en wat meer rust.
Moet nu alweer gaan, maar zal snel weer wat laten horen en wat meer fotos uploaden.

Groeten Simon

1. Roberto:
    11 augustus 2008
    He jonkie, en broer natuurlijk, lukt het allemaal nog een beetje ,hoop voor jullie dat t mooi weer blijft . e veel succes (restecpa) hahah zal hier geregeld wel even kijken Groeten RObert,